birtanemin götü pamuk gibiydi

Babam kısmi felç geçirmiş birisidir.Bir gün hastaneye giderkenasansörde iki bayanla tanıştık.İlk önce yüzden güzel olan bayana asıldım.İşalamıyacağımı düşündüğüm için hasta olan bayana asıldım.Oda…

Posted On

ebru nun güzel ağzı ve götü

Selamlar bu olay 1999 yılında mersin üniversitesinde geçmiş olup tüm anlatacaklarım kesinlikle doğrudur.. Okulun ilk yarısı bitmiş ikinci dönem başlamıştı.    Bir çok…

Posted On

nazanın muhtesem götü

merhabalar burdakı hıkayalerın cogunu okudum ve sonunda neden bende basımdan gecenlerı yazmayayım dedım mersının tarsus ılcesınde bı fabrıkada calısıyorum mahallemızde nazan ısımlı mınyon…

Posted On

komşunun mütiş götü…

Ben 18 yaşındayım bu işleri bildiğimden beri bizim azgın escort ankara komşuya azarımgeçen hafta bize geldi bu karı annem evde ankara olgun escort…

Posted On

ütü ve s…ın götü.

Slm arkadaşlar bu hikayemi geçtiğimiz hafta sonu yaşadım ve dayanamayıp size anlatmak istedim.Aynı partmanda oturduğumuz en üst kat komşularımızla çok sık gider geliriz…

Posted On

Kaymak Gibi Götü Pompaladım

Seks Hikaye okurlarımızdan bir arkadaşımız bizlerle önce sevişme ve daha sonrasında sekse dönüşen bir hikayesini paylaşmak istemiş bizde bu hikayesini sizlere sunuyoruz. Tün…

Posted On

mihribanın götü

Selam arkadaşlar,ben Ankara dan Emrah, sizlere yine başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum, bir akşam iş çıkışı bilgisayar firmasında    çalışan bir arkadaşım…

Posted On

Aleynanın şahane götü

merhaba sevgili okurlar şimdi sizlere bizim mahaldeki orospu kızı nasıl siktiğimi anlatıcam.sikeceyim kızın adı aleyna. ordunun bi ilcesinde gercekleşti.neyse bu aleyna bana naber…

Posted On

Buketin götü çok dardı

Buketin götü çok dardı. Merhaba porno hikayeleri okur severleri, benim adım emre kızların tabiriyle yakışıklı birisiyim 20 yaşında askere gitmek için hazırlık yapan…

Posted On